stycznia 05, 2015

stycznia 05, 2015

Zmiany, zmiany, zmiany!!! :) (:




Kochani, po niespełna trzech latach prowadzenia bloga naszła mnie ochota na zmiany, ale nie koniecznie chodziło mi o wystrój, bo to nic wielkiego tak naprawdę zabawa i odprężacz. Chciałam czegoś innego, co wniesie powiew świeżości na moją kochaną stronę. I oto za sprawa Facebookowego wyzwania, do którego zgłaszają się niemalże wszyscy czytający,  moja mama postanowiła również dołączyć. Zaczęło się od założenia konta, i dołączenia do grupy. Kiedy tak razem siedziałyśmy rozmawiając o książkach doszło do nas, że mamy nieco odmienne zdanie do niektórych książek, mamie podoba się jedno, mnie drugie.
Im dłużej trwała nasza wymiana spostrzeżeń, tym bardziej świtał mi pewien pomysł. Otóż postanowiłam wciągnąć moją mamę do pisania recenzji! Teksty na blogu nie będą już tylko mojego autorstwa. Każdy jej tekst będzie podpisany, etykietka dla ciekawych żeby odszukać :) Od razy uprzedzam, mama pisze zupełnie inaczej, często się śmiejemy, że nasze style są jak woda i ogień. Kiedy przeze mnie przelewa się fala emocji, u mamy wszystko jest wyważone, co nie znaczy, że nudne;)
 
Mam nadzieje, że lekka zmiana przypadnie Wam do gustu i będziecie chcieli czytać opinie mojej mamy:))
Aha, zmieni się nieco nazwa bloga. Niekończące się Marzenia dalej będą, ale dojdzie do tego taki dopisek - recenzje córki i mamy :D
Piszcie co o tym sądzicie:) 

13 komentarzy:

  1. To fantastyczny pomysł ☺ moja mama też bardzo dużo czyta,ale pisać nie chce za nic w świecie ☺trzymam za was kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że to ciekawy pomysł. Czekam, by poznać styl Twojej mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam z niecierpliwością. Pozdrów Twoją mamę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł. Ja z przyjemnością poczytam recenzje Twojej mamy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż za genialny pomysł! Chętnie też wciągnęłabym moją mamę... ale jestem pewna, że by jej się nie chciało :D

    OdpowiedzUsuń
  7. No to czekamy na pierwszą recenzję mamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł, czekam na recenzje mamy :)

    Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To bardzo ciekawy pomysł. Chętnie poczyta teksty Twojej mamy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dobry pomysł! Czekam z niecierpliwością na recenzje Twojej mamy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na pierwszy tekst "naszej" mamy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł:-) Powodzenia dla Ciebie i Mamy!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Niekończące się marzenia , Blogger