sierpnia 31, 2015

sierpnia 31, 2015

Nominacja od Madzi - czyli liebster liebster :)



Dawno nie odpowiadałam na pytania, myślałam, że powiedziałam już o wszystkim co mogłoby ciekawić Was, moich czytelników. A tutaj proszę, po tak długim czasie nominacja - i to od kogo? Magdaleny Kordel :) pytania bardzo ciekawe, dlatego nie będę przedłużała i już odpowiadam :)


Zaczynamy:

1. Gdyby anioła można było zobaczyć, jak twoim zdaniem powinien wyglądać? 

Ooo nie wiem? Różnie sobie wyobrażałam. Jako świetliste zjawy, bądź piękne istoty o promiennych licach? Nie mam pojęcia. Może wyglądałby zupełnie zwyczajnie?:)

2. Horror, romans historyczny czy fantasy? Co byś wybrał/a ? 

Z pewnością odpadnie horror, tych nie znoszę, w moim życiu i tak mało kiedy jest wesoło.                                 Z chęcią pomieszałabym fantasy z tłem historycznym :) bez tego romansu - jak każdy wie, nie przepadam za nimi.

3.  Jeżeli miałbyś/miałabyś taką możliwość, którą z postaci literackich byś ocalił/a ?

Hmm jest tyle postaci za którymi wylewałam łzy, że po prostu nie wiem. Nie umiem powiedzieć kogo na chwilę obecną bym ocaliła. To chyba zbyt odpowiedzialne zadanie:)

4.  Bezludna wyspa, możesz zabrać ze sobą (nie będę tak okrutna i nie powiem, że jedną) 5 książek. Jakie tytuły spakujesz do plecaka?

Ha! wiadome! Natalli 5 !! - coś na rozweselenie :) Jane Eyre - żeby mieć klasykę zawsze obok siebie.  Malice! - świat bez niej byłby szary i ponury.  Coś fantasy - tylko nie wiem co. Bo większość z wykreowanych światów mi pasowała:) Z wątkiem historycznym koniecznie- ale też nie wiem co :)

5. Dokąd byś się wybrał/a  w podróż marzeń? 

Egipt! Zawsze, od dziecka marzyłam żeby zobaczyć piramidy, sfinksa i ogólnie te klimaty! :) No moje marzenie życia! :)

6. Jaki według ciebie jest najbardziej zmysłowy zapach? 

Naturalny :) Naprawdę, lubię naturalny zapach skóry po umyciu:) ogólnie nie znam się na kombinacjach zapachów stosowanych do perfum, ale jeżeli miałabym taki wybrać to słodki owocowy. Tylko takie uznaję. 

7.   Gdybyś mógł/mogła zamieszkać w pałacu, skromnym wiejskim domu albo starym dworku, którą opcję byś wybrał/a?
Mieszkam w wiejskim domu, bardziej niż skromnym ;D więc wybieram pałaca!!! dworki nigdy mnie nie zachwycały, zaś pałacyki intrygowały ;) 

8.  Jesteś w posiadaniu czarodziejskiego stoliczka nakryj się. Jakie potrawy pojawiłyby się na Twoim stole i z kim chciałbyś/chciałabyś zasiąść do posiłku?

Na pewno sałatki. Sałatki są sensem mojego życia :) do sałatki mogę mieć jeszcze jakieś mięsko. nie wiem. Jedzenie niespecjalnie mnie interesuje, byle by tylko nie brakowało czekolady! ;) 
Kogo bym zaprosiła? Pewnie kogoś kto byłby głodny.

9.   Jaki film lub książka zaintrygowały Cię tak, że chciałbyś podążyć śladem ich bohaterów?

Ojej, sporo jest takich książek. Począwszy od historycznych po fantasy. Chyba każda w pewnym sensie sprawia, że chciałabym się znaleźć w danym miejscu. Jednak na pewno przeniosłabym się w czasie do przeszłości. Piękne suknie, dorożki ;) Bohaterowie... sama nie wiem. Dawno temu biegałam za Edkiem, teraz? Powinnam powiedzieć coś poważniejszego z racji upływu czasu. No więc powiem, że jednak Wyznania Gejszy mnie podbiły i chciałabym przyglądać się  Japonii w tamtych czasach, podpatrzeć jak się uczą dziewczynki.  Nie, sama bym nie chciała do nich dołączyć ;)

10.  Podróżujesz z nawigacją czy z mapą?

Ani jedno, ani drugie. Autobus wie gdzie ma dojechać, ja tylko wybieram odpowiedni przystanek:)

11. Zdjęcia - wolisz takie w albumie czy cyfrowe w komputerze?

Album!! Tylko takie i żadne inne:) co mi z tych cyfrowych na komputerze? Nie mogę dotknąć, włożyć do ramki.  Zdecydowanie uwielbiam te wydrukowane:)
  
Dziękuję za wytrwanie do końca!:)
Serdecznie dziękuję za nominację, mam nadzieje, że odpowiedzi są znośne:) Nie powiem by należały do łatwych. To tylko pozory! Nominować nie będę ponieważ z tego co się orientuje nie każdy lubi tego typu zabawy.
Niebawem relacja z mojej krótkiej, ale bardzo udanej podróży :)


11 komentarzy:

  1. Bardzo lubię czytać takie wpisy, sporo ciekawych rzeczy można się z nich dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, uwielbiam LBA, w których pytania są dość zaskakujące, a u Ciebie większość taka właśnie była! :D

    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś moją bratnią duszą <3
    Zapach skóry i ja uwielbiam, najlepiej takiej dopiero umytej, ale już lekko podgrzanej słońcem, wiesz, jak po wyjściu z wody ;) Nie ma takich perfum, które to przebiją ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do Egiptu ja również chciałabym się wybrać. Może kiedyś mi się uda...

    OdpowiedzUsuń
  5. Egipt polecam całym sercem! Dotknąć piramidy, jechać na wielbłądzie albo pędzić jeepem przez pustynię - to i moje skryte marzenie było, nigdy nie zapomnę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Ci Aga za poświęcony czas! I za odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też chętnie zamieszkałabymw pałacu, ale cóż, ja nie byłabym tak wybredna i gdyby mi ktoś zaproponował, to przeniosłabym się i do dworku :). Dworki mogą być caaałkiem klimatyczne, schowane pośród drzew, przy strumyku. Rozmarzyłam się :)

    Pozdrawiam z Po drugiej stronie książki

    OdpowiedzUsuń
  8. Egipt to i moja podróż marzeń :) Liczę, że się jeszcze uda :)

    Zapraszam na www.maialis.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze pytanie mnie zachwyciło :) a niby takie zwyczajne :)

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. O! Też bym bardzo chciała pojechać do Egiptu! Moje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja marzę o Egipcie. Moja koleżanka co roku tam wyjeżdża i jest wprost zachwycona.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Niekończące się marzenia , Blogger