lipca 04, 2017

lipca 04, 2017

Pędzle w kieliszku - Czyli jestem patronatem ;)



Kochani, stało się! Postanowiłam objąć patronatem książkę. Gdy przeczytałam jaki temat został w niej poruszony, wiedziałam, że tak trzeba. Bo problem alkoholizmu jakoś zawsze uważałam za omijany i traktowany jako coś, co po prostu jest.   No i proszę, oto Pan Patryk postanowił ukazać go od tej strony, która niczego nie koloryzuje. Jak to wszystko wyszło? Czy warto przeczytać? Skoro już podjęłam się patronowania, to odpowiedź powinna być wiadoma:) Premiera już niebawem, poniżej zostawiam Was z fragmentem nawiązującym do książki. 



***

Janek nie może uwolnić się od traumy przeszłości i bolesnych relacji z ojcem, które kładą się cieniem na jego losach. Pije i pozwala, by życie przepływało obok. Znów traci pracę.
Gdy dostaje etat w magazynie, rozumie, że to szansa, być może ostatnia, na zmianę. Pełen nadziei obiecuje sobie solennie, że odstawi butelkę i zacznie przyzwoicie żyć. Udaje się! Z poznaną w pracy Wiktorią połączą go dobre i silne uczucia, młodzi stają się dla siebie całym światem i podporą. Po latach Janek wraca też do malowania – wreszcie czuje się wolny i wyzwolony z objęć demonów. Znów robi to, co kocha i co potrafi najlepiej, jest doskonałym artystą. Zostaje zauważony i dostaje propozycję wernisażu. Gdy przyszłość stoi przed nim otworem, w blasku i spokoju, nałóg i demony ponownie dają o sobie znać…



 ***
  


I jak? Jesteście zainteresowani? Mam nadzieję, że tak:)


 

9 komentarzy:

  1. Brawo! Książka zapowiada się ciekawie. Czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz gratuluję :*
    Na pewno przyjrze się tej powieści bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fiu fiu, gratulacje :) Teraz to już z pewnością przeczytam, bo przecież nie wzięłabyś byle czego :)
    Angelika

    OdpowiedzUsuń
  4. To nie brzmi jak temat dla mnie, ale skoro Ty patronujesz, to musi być dobre.

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat będe miała już niedługo okazję przeczytania tej ksiażki. A patronatu jak najbardziej Ci gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Niekończące się marzenia , Blogger